Home » » Real Boxing Android APK - Data

Real Boxing Android APK - Data

Written By ekrem on 3 Kasım 2013 Pazar | 10:04

Android oyunları arasında en çok tercih edilip, en az yapımcısı bulunan oyun türlerinden biridir boks oyunları. Çok keyifli ve çok aktif olmasına rağmen, çok fazla oyuncu kapasitesi olmasına rağmen yeterince yapımcısı olduğunu düşünmüyorum. Real Boxing™ oyunu tamda bu boşlukta çok iyi tasarlanmış bir boks oyunudur. 3 Boyutlu dövüş deneyimi sunan oyunda grafiklerin ve efektlerin kalitesi dikkat çekiyor. Henüz trailer ve giriş ekranında dahi görsel anlamda oyuncuyu tatmin edecek detaylar üzerinde durulmuş ve oyuna başlayacak oyuncular için hoş bir karşılama olmuş. Oyun içi seçenekler oldukça fazla sıkılmadan uzun süre oynayabilirsiniz. Multiplayer seçeneği ise en çok beğeneceğiniz seçenek. Acemi olduğum için ilk oyunumda temiz bir dayak yedim ama olsun icon smile Real Boxing™ Android APK + Data
Oyun içi de grafikler oldukça iyi. Resimlerde gördüğünüz şeklin aynısını oyun içinde yaşıyorsunuz. En keyifli yerlerinden birisi rakibinize sağlam bir yumruk attığınızda oluşan kan efekti. Oyunda oldukça keyifli vakit geçirebilirsiniz tavsiye ediyorum.
Vivid Game S.A firması tarafından geliştiriliyor oyun ve güncelleme alıyor bol bol. Bu sayede oyunda herhangi bir sorun oluşması durumunda hemen müdahale ediyorlar oyunla ilgileniyorlar. Firmanın diğer oyunlarına baktım başarılı bir mobile oyun firması gibi görünüyor.
Playstore üzerinde 0.97 $ fiyatla satılan oyunu sitemizden ücretsiz indirebilirsiniz.




1 yorum:

  1. Teşekkürler dostum, bu oyunu çok aramıştım :) normalde bunun fiyatı 9dolar

    YanıtlaSil

Popular Posts

Blogger tarafından desteklenmektedir.